Nervy, hádky, stres. Týmto všetkým sme museli prejsť, aby sme 10. mája 2019 oficiálne otvorili našu kaviareň. V decembri 2018 sme sa v 2. C triede na hodine Pramene hospodárskych informácií začali rozprávať o tom, aké by bolo super neučiť sa marketing iba teoreticky. Zapojili sme sa do súťaže od Poštovej banky, aby sme získali financie na zrealizovanie školskej kaviarne. Podporovala nás celá škola a študenti nás zdieľali na všetkých možných sociálnych sieťach, aby sme vyhrali.
V marci sa nám to podarilo. Získali sme peniaze a naše plány sa mohli začať realizovať. Vedy sme pochopili, že to nebude také ľahké, ako sme si mysleli. Absolvovali sme baristický kurz, aby naša káva či čokoláda chutila čo najlepšie, dvakrát do týždňa po vyučovaní sme v škole trávili dlhé hodiny až do noci. Niektorí boli už unavení a chceli to vzdať. Predstava o tom, akí budeme spokojní a hrdí na seba po dokončení kaviarne nám to však nedovolila. Prešiel už týždeň od otvorenia a sme veľmi radi, že kaviareň má úspech. Ďakujeme našej skvelej motivátorke učiteľke Ing. Verešvárskej, ktorá nás nadšene podporovala a priniesla nápad, ako sa dá marketingová komunikácia vyučovať v praxi.
Laura Dvorčáková (2. C)