Študentské práce

KREATÍVNE VIANOČNÉ REKLAMY V PODANÍ CÉČKAROV

Bratislava, 21.december 2019

Študenti marketingovej komunikácie z triedy 3.C kreatívne spracovali televízne reklamy s vianočnou tematikou. Pozrite si, ako si študenti poradili so scenárom, realizáciou a strihom vianočných reklám na ponožky či vianočné trhy.

Vianočné trhy (scenár, realizácia, produkcia, postprodukcia)

Michaela Pastorková, Sylvia Kaiserová, Viktória Straská

 Video_1

Ponožky (scenár, realizácia, produkcia, postprodukcia)

Lívia Drgoncová, Kristína Mayerová, Laura Némethová, Patrik Vicen

 Video

Trieda 3.C vám praje krásne prežitie Vianoc a aspoň počas Štedrého dňa filmy bez reklám 🙂


VIANOČNÉ PODCASTY

Bratislava, 17.december 2019

Light Salmon Simple Industrial Logo (1)Viete aké jedlá sú počas Vianoc typické pre Švédov, Angličanov či Nemcov? Aké dobroty nájdete na tohtoročných vianočných trhoch u nás a v Českej republike? Naši šikovní študenti s rozhlasovými ambíciami si pre vás pripravili špeciálne vianočné príspevky. Zároveň tak odštartovali profil SOŠ MIŠ s podcastami, kde budú počas roka pribúdať aj ďalšie študentské práce. Ich aktivite sa tešíme a vám prajeme príjemné predvianočné počúvanie. Nezabudnite dať follow, aby vám neunikli tie najnovšie podcasty.

Vianočné príspevky od šikovných študentov si vypočujete na Soundcloude https://soundcloud.com/sos-mis

ŠTVRTÁCI OPÄŤ PRACOVALI NA ZAHRANIČNÝCH REPORTÁŽACH

Aj tohtoroční štvrtáci z odboru masmediálne štúdiá na Prekladovom seminári pripravovali reportáže zahraničnej redakcie fiktívnej televízie BLESK. V spravodajskom programe BLESKOVÉ SPRÁVY informovali o teroristickom útoku v somálskom hlavnom meste Mogadišo. Sami si preložili agentúrnu správu zo zahraničia, prepísali ju do komentára, zostrihali si materiál a nahrali komentár. Ukážky si môžete pozrieť nižšie.


REKLAMNÝ SPOT (REKLAMNÁ TVORBA, 2. ročník)

Študenti 2.C triedy (odboru marketingová komunikácia) dostali na začiatku školského roka zadanie, podľa ktorého mali vytvoriť vlastnú reklamu. Trieda sa rozdelila na skupiny a každá začala tvoriť svoju reklamnú kampaň. Na výber mali už existujúci produkt alebo mohli vytvoriť niečo vlastné.
V odkaze sa môžete pozrieť na reklamný spot skupiny, ktorá sa rozhodla vytvoriť vlastnú kolekciu oblečenia.

 


 

BLOK ZAHRANIČNÉHO SPRAVODAJSTVA (PREKLADOVÝ SEMINÁR)

Na hodinách Prekladového semináru sme sa opäť venovali prekladu zahraničných agentúrnych správ, ktoré tentokrát dvojice študentov pripravili do vysielania fiktívneho spravodajstva Bleskové správy.
Ukážky si môžete pozrieť nižšie.


REPORTÁŽE ZAHRANIČNEJ REDAKCIE NA PREKLADOVOM SEMINÁRI

Štvrtáci z odboru masmediálne štúdiá na Prekladovom seminári pripravovali reportáže zahraničnej redakcie fiktívnej televízie BLESK. V spravodajskom programe BLESKOVÉ SPRÁVY informovali o vlakovom nešťastí v Indii a teroristickom útoku v parížskom Louvri.
Svoju prácu si pripravovali samostatne: individuálne si preložili informácie zo zahraničnej správy, zostrihali materiál, nahrali a upravili komentár a vytvorili výsledné reportáže. Ukážky si môžete pozrieť nižšie.